AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. D.

aan: AMAZON

24/01/2021

Beste, Wij hadden een Gsm (Xiaomi MI Note 10 smartphone) via jullie aangekocht. *er komt een probleem met de gsm die onder garantie valt. Bij contact op te nemen (12/10/20) wordt er ons gevraagd deze terug te sturen en de verzendingskosten zijn ons ten laste ( 16.75€) Dit doen we . *na de herstelling komt ons een mail met de melding wanneer je het toestel terug wilt ontvangen moet je 90 € betalen ( dit onder garantie !!!), Daar gaan we niet mee akkoord en de dag erna krijgen we terug een mail , 80 € is ook goed. Wij gaan ook daar niet mee akkoord. De dag erna moesten we 70 € betalen. Toen was te betalen of geen gsm ! Dus wij betalen dit . Tot op heden hebben we nu al 86.75 € verzendingskosten betaald. Na 3 maanden hebben we nog steeds geen gsm!! Wij voelen ons sterk bedrogen!! Een gsm van 383 € + 86.75 € kosten. Wat is garantie ? Wat is een betrouwbare site? Kan dit dat er ons zoveel geld gevraagd wordt om een toestel met garantie te herstellen? Na meer dan 3 maanden wil ik spoedig die gsm terug en wanneer hij spoorloos is wil ik een nieuwe!! Onze verzendingskosten wil ik ook terug zien. Deze aankoop was via Amazon

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 469,75

Berichten (1)

C. D.

aan: AMAZON

11/02/2021

Beste, Na onze vele mails en onze klacht via test aankoop hebben we nog steeds geen positief antwoord. Dit na 4 maanden , we voelen ons sterk bedrogen. Een gsm kopen bij jullie is een dure aankoop. Een gsm die niet correct werkt , wordt ons gevraagd terug te sturen op onze kosten ( terwijl binnen de garantie valt) alsook dan nog eens betalen om terug te krijgen!! We hebben dat allemaal gedaan maar helaas geen gsm terug gekregen. Het enige dat we krijgen als antwoord , is jullie standaardmail. Zie bijlage Als er geen oplossing is binnen de 3 werkdagen ( zoals hier vermeld) zien we ons genoodzaakt om hogerop te gaan. Mvg