back

Internet valt permanent weg

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. H.

aan: TELENET

22/01/2021

Beste, vanmiddag is een Telenet technieker langs geweest wegens wegvallen van wifi signaal wat er nu zo een 2 of 3 weken aan de gang is. Mijn echtgenote werkt verplicht van thuis uit en komt in de problemen wegens deze wifi storingen. De technieker heeft onze zo goed als nieuwe Telenet powerlines aangepast in de hoop dat de storingen stoppen. Spijtig genoeg is het nu nog erger dan daarvoor. Ik belde daarnet de Telenet klantendienst waar een zeer onvriendelijke medewerker mij vertelde dat al die problemen niet aan Telenet maar wel aan ons huis zullen liggen en dat onze elektriciteit niet in orde is ??? Plotseling ligt het aan onze elektriciteit. Maar een paar weken geleden werkte alles nog !!! Is onze elektriciteit dan in de laatste weken zo verslechtert ??? Is het misschien nu de schuld van Eandis ? Ons wifi is in het verleden zeker al eens uitgevallen maar wat er nu sinds een paar weken aan de gang is, is niet meer acceptabel. Ik heb dan aan de medewerker gevraagd of ik dan beter ons contract bij Telenet moest opzeggen en in plaats van een antwoord heeft de medewerker ons gesprek in een wachtrij geplaatst. Naar 5 minuten wachten heb ik de telefoon neergelegd. Graag asap aanvaardbare oplossing voor dit probleem. Ralph Horatschek

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

TELENET

aan: R. H.

29/01/2021

Klantennummer: 516008270Beste meneer Horatschek, Ik bevestig graag ons contact van 29-01-2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijk groeten, Nathalie --