back

Geen tijdelijke oplossing voor aansluiting internet tijdens corona / factuur blijft wel verder lopen

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. D.

aan: TELENET

22/01/2021

Beste, Begin december heb ik contact opgenomen met telenet voor het meegeven dat ik verhuis naar een nieuwbouw en dat daar nog een aansluiting moet voorzien worden. Ze hadden mij toen al een afspraak gegeven op 23 feb 2021. Dit is voor mij echter veel te laat aangezien ik van thuis uit moet werken en mijn beide kinderen online les moeten volgen. Ik heb ondertussen al 4 keer ( 15/12 - 14/01 - 19/01 - 22/01) met hen contact opgenomen met de vraag of dit echt niet kan vervroegd worden want ik niet in de mogelijkheid ben om naar mijn werk te gaan en kinderen verplicht thuis moeten les volgen. Telkens gingen ze mij terugbellen maar iedere keer heb ik niets teruggehoord. Tot op vandaag heb ik nogmaals teruggebeld ... 3 maal doorverbonden geweest en toen kreeg ik zelfs het volgende te horen ... ik kon blijkbaar online iets bestellen Tadam en dat bakje zou dan 4G omzetten in WIFI maar kreeg te horen dat me dit wel veel geld zou kosten. Bovenop dit kreeg ik nog eens te horen dat ondanks ik geen gebruik maak tussen van 1 feb ( datum verhuis) en 23 feb ik toch mijn factuur moet blijven betalen. Ik zou eventueel kunnen een compensatie vragen maar dat zou ik dan terug zelf moeten aanvragen!!! Waar is hun klantenservice!!!! Dit vind ik niet kunnen dat we hier ook nog eens zelf moeten achter vragen. Ze zijn wel goed op de hoogte als je factuur 2 dagen te laat betaald is om je direct 7 eur extra kosten aan te rekenen. Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant en betaal iedere maand 125 EUR .. hetgeen niet weinig is. Ik voel me nu als klant in de steek gelaten want ze kunnen mij geen tijdelijke oplossing bieden. Ik ben niet van plan om mij een maand verlof te nemen doordat ik geen internet heb en niet kan werken. Wat moeten mijn kinderen doen gedurende deze periode ... ze moeten online les volgen en kunnen dit dus niet doen. Graag jullie advies. Mvg Els

Gewenst oplossing

  • een tijdelijke oplossing aangeboden door telenet die door hen betaald wordt aangezien mijn factuur toch blijft doorlopen

Berichten (1)

TELENET

aan: E. D.

01/02/2021

Klantennummer: 900448471Beste mevrouw De Saedeleer, Ik bevestig graag ons contact van 01-02-2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijk groeten, Nathalie --