back

Foute berekening van korting Play Sports

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. A.

aan: TELENET

20/01/2021

Beste, mijn factuur vermeld dat ik recht heb op Play Sports voor 10 € per maand, dit staat zelfs letterlijk zo vermeld op mijn factuur. Normaal kost dit 24,95 € volgens mijn pakketten beheerder in My Telenet, want ik heb ook internet bij Telenet, toch wordt er voor mij altijd 29,95 € aangerekend. Na aftrek van 2 kortingen zijnde 9,95 € en 5,00 €, betaal ik dus elke maand... jawel 15,00 € voor Play Sports i.p.v. 10,00 €. M.a.w. de factuur zegt dat ik maar 10 € moet betalen voor Play Sports en er wordt elke maand 15 € gefactureerd? Ik heb hierover al verschillende keren gebeld en gemaild met de klantendienst, maar ofwel wordt het tijdelijk opgelost met een compensatie of verlaging van de volgende factuur, maar 2 maanden later duikt hetzelfde probleem weer op en begint alle ellende weer van voor af aan. Dus, kan er eindelijk structureel een oplossing komen voor het feit dat ik slechts 10 € moet betalen voor het Play Sports abonnement zoals vermeld op mijn factuur? Bellen ga ik niet meer doen, mijn geduld werd al ruim voldoende op de proef gesteld (wachten, doorverwezen, de lijn valt weg, we gaan u terugbellen maar doen het dan niet...). Groeten, Christiaan Adelaere

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

TELENET

aan: C. A.

29/01/2021

Klantennummer: 198221015 Beste, We merkten op we deze klacht ook ontvingen via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Hierbij informeren we u dat we de klacht verder via dat kanaal zullen behandelen. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --