back

Omboeking vlucht aan een eerlijke prijs of terugbetaling

Connections Luchthavenlaan 10, Vilvoorde
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. S.

aan: Connections

20/01/2021

Hallo, Ik heb reeds getekend voor een omboeking via een kredietvoucher... Nu willen ze nog meer aanrekenen voor een nieuwe vlucht.. uiteindelijk geld terug gevraagd.. dit gaat absoluut niet zeggen ze. Ondanks andere vluchten goedkoper staan op hun website bieden zij hun vluchten veel duurder aan omdat het om een ‘omboeking’ gaat. Dit is mensen in het zak zetten. De dossierkost moet ook reeds opnieuw betaald worden terwijl die reeds betaald is + protection verzekering. Dit is absoluut ongehoord. Connections ziet mij nooit meer terug. Nooit gedacht van hun

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 450,08
  • Vervanging

Berichten (1)

Connections

aan: A. S.

22/01/2021

Geachte Mevrouw, Dank u voor onderstaande mail. Ik zie in uw dossier dat u verschillende voorstellen gedaan zijn, ook vluchten zonder tarifair verschil. Deze paste niet in uw planning. De uiteindelijk keuze is nu eenmaal vluchten met een tarifairverschil dat tenlaste van de klant is. Mag ik u even verduidelijken Mevrouw, dat de dossierkosten de vergoeding waarop Connections recht heeft vanwege haar werk dat in het kader van elk dossier is geleverd, in het geval van pakketreizen in haar hoedanigheid van organisator, in het geval van flight only als doorverkoper Als gevolg van deze diensten hebben wij deze vergoeding definitief verworven en het is dan ook gepast om deze boekingskosten niet terug te betalen. Bovendien moeten deze dossierkosten een tweede en derde inspanning dekken, gezien we de refund procedure bij de luchtvaartmaatschappijen en alle andere leveranciers, in naam van de klant behandelen en alle andere extra administratieve handelingen gratis uitvoeren. Wanneer u een nieuw dossier boekt worden er dan ook nieuwe dossierkosten aangerekend wat juridisch helemaal correct is. Gelieve te noteren dat huidig schrijven geschiedt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkenning. Met beleefde groet, Tine Verreck Customer Care Manager Luchthavenlaan 10, 1800 Vilvoorde tel 02/550 01 63 _______________ This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________ Save Trees Do Not print if not Necessary, I want to breathe air tomorrow. _______________ This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error, please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee, you should not disseminate, distribute or copy this email. Please notify the sender immediately by email if you have received this email by mistake and delete this email from your system. If you are not the intended recipient, you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________