back

LEVERING TELEFOON NIET ONTVANGEN

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: TELENET

20/01/2021

Beste, op dinsdag 05 januari 2020 heb ik via telenet een telefoon ontvangen. Tot op vandaag 20.01.2021 nog steeds geen toestel. De status van het pakket bij POST NL is bezorgtijd nog niet bekend. Al meerdere malen contact met POST NL en Telenet. Niemand kan zeggen waar het toestel is (gestolen, kwijt,...). Het is in onderzoek. Ondertussen geen terugbetaling van telenet of de mogelijkheid om een nieuw toestel te bestellen of te gaan afhalen in de winkel. Kan wel maar dan moet ik het betalen. Beetje absurd. Het bijzondere is dat mijn buur hetzelfde voor heeft. Toestel bij telenet op 11 januari en ook nog steeds geen toestel. Zelfde status bij POST NL

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 399,00

Berichten (3)

TELENET

aan: J. D.

25/01/2021

Klantennummer: 822475023Beste Meneer De Maeyer, Naar aanleiding van je klacht, probeerde ik je te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groet Steffi Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

Doorgestuurd naar onze advocaten 26 januari 2021

J. D.

aan: Test Aankoop

26/01/2021
Dit antwoord is privé

J. D.

aan: Test Aankoop

29/01/2021
Dit antwoord is privé