TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. V.

aan: TELENET

18/01/2021

Beste, Op maandag 11/01/2021 is er een technieker langs geweest voor de aansluiting van ons nieuwe woonst (verhuis). Die kon ons al melden dat we geen tv konden kijken en dat dit pas in orde zou zijn op dinsdag 12/01/2021. Dit was niet het geval. Sindsdien heb ik elke dag zelf moeten bellen naar de klantendienst omdat we nog steeds geen tv hadden (tot op de dag van vandaag nog altijd niet!) met steeds hetzelfde antwoord IT er mee bezig is. Maandag 18/01/2021, een week later, nog steeds geen tv. Dit kan echt niet. Met vriendelijke groeten

Gewenst oplossing

  • Vervanging
  • Herstelling
  • Probleem IT

Berichten (1)

TELENET

aan: G. V.

29/01/2021

Klantennummer: 945885493 Beste meneer Van Achter, Naar aanleiding van je klacht, probeerde ik je enkele keren te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groet Nathalie Value Center --