TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. P.

aan: TELENET

18/01/2021

Beste, We ondervinden grote problemen met Telenet, waarvoor geen oplossing aangeboden wordt. Onze jongens krijgen achterstand met thuisonderwijs, zelf ondervind ik problemen met thuiswerk. Al maanden worden we aan het lijntje gehouden door Telenet. De laatste technieker wist ons te vertellen dat het een netwerk probleem is in de buurt, er zouden de laatste maanden een 400-tal klachten zijn, zelf kunnen we niets doen. We betalen maandelijks voor supersnel internet, maar krijgen op vele momenten geen enkel signaal binnen, waardoor alles uitvalt. Onze frustratie is groot, we krijgen geen verantwoordelijke aan de lijn, er komt geen oplossing. Iedere keer ik contact zoek met Telenet, stellen ze voor om ons systeem te resetten of om een technieker langs te sturen, een nieuwe modem hebben we ook al geïnstalleerd, maar dit helpt niets. Het enige wat men nu nogmaals voorstelt, is om weer een technieker langs te sturen. Maar deze kan niets voor onze buurt doen. Er was ons eveneens een compensatie beloofd deze maand, echter is er niets van de factuur gegaan. Deze compensatie is het minste van onze zorgen, we willen gewoon WiFi krijgen waar we voor betalen, zodat we ons werk thuis kunnen doen, in deze tijden nog belangrijker dan anders. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken, maar krijg geen gehoor, vandaar probeer ik het langs deze weg, hopelijk kunnen jullie ons verder helpen. Met vriendelijke groeten,

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

TELENET

aan: E. P.

22/01/2021

Klantennummer: 965698755Beste mevrouw Pelckmans, Ik bevestig graag ons contact van 22-01-2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijk groeten, Nathalie --