back

Problemen met terugbetaling

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: AMAZON

18/01/2021

Beste, ik bestelde op 20 november 2 artikelen op amazon.nl. Het betreft een macbook pro en een ipad pro. Ik heb deze artikelen helaas te laat gekregen en ze waren in een andere webwinkel goedkoper. Dus ik heb een retour aangevraagd. Ik heb deze artikelen op 5 december afgegeven en op 9 december zijn ze verzonden/aangekomen bij amazon. https://www.dhlparcel.nl/nl/volg-uw-zending?tc=3SAMZ6000212634&lc=nl-NL U kan zelf via de bovenstaande link volgen. Na lang wachten, heb ik besloten om contact op te nemen met amazon en er werd mij toen verteld om een schriftelijke verklaring in te vullen en te tekenen. Dit was op 4 januari en dit werd mij gevraagd door de medewerkster Naleya Mendez. Zij heeft mij toen ook beloofd dat ze die terugbetaling die dag zelf nog ging inorde brengen zodra ze die schriftelijke verklaring had ontvangen. Ik heb als een correcte mens die verklaring ingevuld en meteen doorgestuurd. We zijn nu exact 2 weken later en ik heb nog steeds geen terugbetaling gehad. Het duurt nu al exact 28 werkdagen om mijn retour te verwerken en het is nog steeds niet verwerkt. Ik krijg steeds dezelfde respons. Ik moet wachten. En ze zeggen niet hoelang. Ik moet gewoon wachten. Dit is overdreven en het heeft genoeg geduurd.. Gr, Jeanette

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 4866,38