back

Problemen ivm coronavoucher

EUROSTAR FRANCESTRAAT, BRUSSELS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. B.

aan: EUROSTAR

15/01/2021

Beste Begin 2020 boekten we via Eurostar een pakketreis naar Londen. Gezien de coronacrisis werd deze reis geannuleerd, en sedert 30/04/2020 zijn we in het bezit van een e-voucher van EUR 653,00, die gebruikt moet worden voor 30 april 2021. We gingen deze gebruiken begin 2021 voor een trip naar London, zoals oorspronkelijk gepland. Gezien de huidige - steeds verstrengende - coronamaatregelen (vorige week was dit een quarantaine van 10 dagen bij aankomst in Engeland, en quarantaine van minimaal 7 dagen bij terugkomst in België, plus de Tier 4 rules die gelden voor onze reisbestemming London) is een normale toeristische reis naar Engeland volledig uitgesloten, zeker op korte termijn. Op mijn eerdere vragen via het standaard klachtenformulier op de website om deze voucher te verlengen tot een realistische datum, of over te gaan tot terugbetaling van deze som, krijg ik geen antwoord, alleen een automatisch gegenereerde mail met de lakonieke vraag geen verdere mails meer te sturen. Mijn klantnummer is trouwens niet meer terug te vinden gezien de initiële reis geannuleerd is, daarom dat ik alleen maar een mail kon sturen naar het algemeen klachtenadres en géén gerichte vraag kon stellen. Op de website vind ik trouwens geen enkele verwijzing naar de problematiek van bestaande vouchers bij de FQA's... Het gaat hier tenslotte toch om een voor ons aanzienlijk bedrag, dat we in deze moeillijke periode zeker niet willen verliezen. Of toch minstens een eerlijk, correct antwoord.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 653,00