back

Niet afhandelen van frauduleuze aankopenn

ATOS WORLDLINE Chaussée de Haecht 1442, BRUXELLES

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: ATOS WORLDLINE

14/01/2021

Beste, dit betreft het feit dat ik reeds 2x aangegeven heb dat er in de maand mei voor een 220€ aankopen geweest zijn dat niet door mijzelf gebeurd zijn. Hierbij is na het ontdekken de kaart geblokkeerd. Ik heb telefonische de fraude willen doorgeven, maar na een ongemanierde afwimpeling dit uitgevoerd via de website. Niks meer van gehoord. Hierna heb ik enkele malen contact opgenomen met KBC, welke me adviseerden om nog even te wachten. Uiteindelijk het advies gekregen om opnieuw de claim in te dienen. Dit is gebeurd op 23-12-2020, en tot op heden terug niks van gehoord. Dit terwijl de website aangaf dat dit binnen de 10dagen behandeld zou worden. Ik betaal al enige jaren verzekering op de desbetreffende creditcard. Binnenkort is het 10maand geleden. Ondertussen betaal ik wel die verzekering, de frauduleuze aankopen en interest daarop.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • terugbetaling bedrag + interest