back

Problemen met terugbetaling

MEUBIS Koning Leopoldlaan 83, Maldegem

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. C.

aan: MEUBIS

13/01/2021

Beste mevrouw, mijnheer Op 29 oktober wordt onze bestelling thuis geleverd. Het ging om een bureau van de Match reeks van Recor (meubelfabrikant die in de zomer failliet ging). We betaalden 180 euro en er werd ons gegarandeerd dat het geen toonzaalmodel was maar nog nieuw in het magazijn stond. Toen we de verpakking openden vonden we het al meteen vreemd. De kleur was niet wat we verwachten, de platen waren vuil en lichtjes beschadigd, vijzen ontbraken en bovendien bleek de bureau een stuk kleiner dan de bureau die we besteld hadden. Dit was duidelijk geen bureau van de Match reeks die bij onze kinderkamer past. 7 weken lang heb ik moeten mailen om deze bureau terug opgehaald te krijgen. Dit gebeurde uiteindelijk op 19 december. Ondertussen zijn we 11 weken verder en de 180 euro werd nog altijd niet teruggestort. Ofwel wordt er niet gereageerd op mijn e-mails, ofwel moet het zogezegd nog eerst gecontroleerd worden of het niet beschadigd is (je moet maar durven), ofwel hebben die van de boekhouding verlof, ofwel is het doorgeven maar een week later hebben wij nog altijd niets ontvangen. Ondertussen merk op het internet dat er wel meer gelijkaardige verhalen over Meubis de ronde doen. Graag hadden wij onze 180 euro zo snel mogelijk teruggestort. En als dit geen bewuste malafide praktijken zijn, dan lijken me verontschuldigingen meer dan op z’n plaats.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 180,00

Berichten (1)

MEUBIS

aan: S. C.

13/01/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw aanvraag (101844) is ontvangen en is door onze supportmedewerkers in behandeling genomen. Het is momenteel veel drukker dan voorzien. De gemiddelde duurtijd van een antwoord is gemiddeld 72 uur. Als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht en start geen nieuwe conversaties via andere kanalen. Dit zorgt ervoor dat we alles makkelijker kunnen bundelen en sneller kunnen antwoorden. Votre demande (101844) a été reçue et a été traitée par notre personnel de soutien. Il est actuellement beaucoup plus occupé que prévu. Le temps de réponse moyen est de 72 heures. Si vous souhaitez ajouter des commentaires supplémentaires, veuillez répondre à ce courriel et ne pas entamer de nouvelles conversations par d'autres canaux. Il nous est ainsi plus facile de tout regrouper et de réagir plus rapidement. Your request (101844) has been received and has been processed by our support staff. It is currently much busier than expected. The average response time is 72 hours. If you would like to add additional comments, please respond to this email and do not start new conversations through other channels. This makes it easier for us to bundle everything and respond faster. -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Meubis.[220Q6L-2ZK6]