back

Problemen met inloggen.

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. D.

aan: Orange (ex Mobistar)

13/01/2021

Op 16/11/2020 bestelde ik een tempo giga sim kaart bij orange .Op 28/12/2020 tracht ik in te loggen op mijn klantenzone . Dat lukt niet met de gestuurde codes . Bel de klantendienst . Daar wordt mij beloofd dat mijn data en niet gebruikte sms-en worden verschoven naar 29/01/2021 .Tegen dan zal binnen de 6 werkdagen het probleem zijn opgelost . Op 5/01/2021 krijg ik volgend bericht van Orange : betreffende uw porobleem met klantenzone nodigen wij U dit opnieuw te maken met een anderen email dan die @telenet de code om uw registreren is 680036 vroendelijke groeten , Orange .De beloofde aanpassing van 28/12/2020 is tot op heden niet gebeurd . Mijn mail adressen zijn alleen telenet mail adressen , zodoende blijf ik als klant in de kou staan en heeft voor mij door de jaren Orange nog steeds niets bijgeleerd . Ik vraag met aandrang een oplossing zodat ik mijn nummer en klantenzone actief kan gebruiken .

Gewenst oplossing

  • Een oplossing voor het probleem , de belofte na te komen en in de toekomst een degelijk en correct Nederlands bericht .