- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Problemen met inloggen.
Orange (ex Mobistar)
Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
G. D.
aan: Orange (ex Mobistar)
Op 16/11/2020 bestelde ik een tempo giga sim kaart bij orange .Op 28/12/2020 tracht ik in te loggen op mijn klantenzone . Dat lukt niet met de gestuurde codes . Bel de klantendienst . Daar wordt mij beloofd dat mijn data en niet gebruikte sms-en worden verschoven naar 29/01/2021 .Tegen dan zal binnen de 6 werkdagen het probleem zijn opgelost . Op 5/01/2021 krijg ik volgend bericht van Orange : betreffende uw porobleem met klantenzone nodigen wij U dit opnieuw te maken met een anderen email dan die @telenet de code om uw registreren is 680036 vroendelijke groeten , Orange .De beloofde aanpassing van 28/12/2020 is tot op heden niet gebeurd . Mijn mail adressen zijn alleen telenet mail adressen , zodoende blijf ik als klant in de kou staan en heeft voor mij door de jaren Orange nog steeds niets bijgeleerd . Ik vraag met aandrang een oplossing zodat ik mijn nummer en klantenzone actief kan gebruiken .