- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Ongevraagde levering en afschrijving
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
I. S.
aan: My Collections bv
Ik heb me nooit aangemeld/ opgegeven nu sturen jullie zomaar dvds op en schrijven jullie geld af
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 125,00
- Vernietigen gegevens en stoppen
Berichten (4)
My Collections bv
aan: I. S.
Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01165190-26. Gelieve uw klantnummer mee te delen a.u.b. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com
I. S.
aan: My Collections bv
klant nummer:27068
My Collections bv
aan: I. S.
Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail - code CPTBE01165190-26. '27068' is niet correct. Gelieve het juiste klantnummer mee te delen a.u.b. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com
My Collections bv
aan: I. S.
Geachte, D.d. 14-01-2021 hebben wij telefonisch contact met u gehad en is uw abonnement beeindigd (wat betekent dat er geen zendingen meer naar u worden verzonden). Er was verder niets aan de hand en u had ook geen overige opmerkingen. Het bevreemdt ons ten zeerste waarom u nu deze klacht via testaankoop indient. Zojuist heb ik u per direct telefonisch gebeld, u kon ook geen duidelijke verklaring geven waarom u nu deze klacht had ingedient? U heeft zich d.d. 02-05-2020 naar aanleiding van een telefonische verkoop ingeschreven. Maandelijks hebben wij u 1 james bond dvd verzonden, wat betekent dat u tot dusver 10 zendingen heeft mogen ontvangen. Indien u de door ons verzonden zendingen netjes retour stuurt (in de originele verpakking) zullen wij uiteraard de door u reeds betaalde bedragen terugstorten op uw rekening. Uw NAWT gegevens hebben wij per direct geblokkeerd, u zult dus niet meer door ons gecontacteerd worden en er kan ook niets meer door u besteld worden bij ons. Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, mocht u nog verdere vragen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Nederland My Collections Oosteinde 137 2271 EE Voorburg T: 070-7371115 (op werkdagen bereikbaar van 08:00 uur - 12:30 uur) E: info@mycollections.nl IBAN: NL38INGB0004564641 www.mycollections.nl www.mycollections.be www.mycollections.com