back

Pakket wordt telkens op fout adres geleverd

bpost Muntcentrum, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. P.

aan: bpost

13/01/2021

Beste, Vorige week werd ik gecontacteerd door een man die zei dat er steeds pakketjes aan mij geadresseerd op zijn adres toekomen. Bizar. Onze adressen hebben dezelfde huisnummer en eenzelfde stad (gelukkig) maar het is een hele andere steenweg. Ik krijg dus ook bevestiging van Bpost per mail dat mijn pakket zal geleverd worden op mijn correcte adres. Maar wanneer ik naar de track en trace ga dan verschijnt het adres van meneer. Vandaag dus opnieuw. Krijg ik even later een mailtje dat mijn pakketje op een veilige plaats is achtergelaten. Met een foto erbij. Van een plaats die ik niet herken. Op helaas het adres van die man. En nu staat mijn pakje daar dus. In weer en wind, regen en vrieskou. Fijn. Verzendkosten betalen en nu hopen dat die man dit weekend nog eens thuiskomt zodat ik zelf mijn pakket kan halen aan de andere kant van de stad. Dit is niet de enige keer dat dit gebeurd is en ik ben het echt zat. Meestal krijg ik een mailtje dat ze me helaas gemist hebben en dat mijn pakket kan opgehaald worden op afhaalpunt X. Vervelend, dat is de andere kant van de stad, en ik was wel degelijk een hele dag thuis. Dit is steeds een kwartier werk om hier melding van te maken via jullie website. Ik heb dit telkens gedaan maar heb niet de indruk dat hier iets aan gedaan wordt. In het geval van de meermaalse adres vergissing heb ik ook met de klantendienst gebeld. Zij zeggen dat het programma mijn adres niet herkend. Bizar. Het adres is ouder dan Bpost zelf, en er komen toch andere pakjes en brieven wel toe. Ik heb zelfs al mijn adres via jullie site geverifieerd. Dus ik zou graag een oplossing hebben voor al deze vreselijke ‘service’.

Gewenst oplossing

  • Rechtzetting van de problemen, excuses en terugbetaling van alle verzendkosten van pakjes die ik uiteindelijk zelf ben moeten gaan zoeken

Berichten (2)

J. P.

aan: bpost

15/01/2021

Het wordt nog beter. Ik krijg een mail dat mijn zending bij dagblad handel Sabine Thijs op te halen is. Dus weer niet op mijn adres geleverd. Weer naar centrum Hasselt om dit op te halen. En nu is mijn pakje daar niet.. dan maar weer een halfuur aan de lijn gehangen met jullie betalende klantendienst. Om dan te horen te krijgen dat mijn pakje waarschijnlijk nog op de veilige plaats staat. Bewijs zie bijlagen.

bpost

aan: J. P.

15/01/2021

Ref 1-33131686938 Beste klant, Uw klacht werd in behandeling genomen door de klantendienst onder dossiernummer 1-33131686938. Er werden maatregelen getroffen om herhaling in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groeten, Philippe [THREAD ID:1-F7Y7RRS]