back

Misbruik van volmacht

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. V.

aan: NEWPHARMA

13/01/2021

Ik heb via NewPharma al enkele aankopen gedaan waarvan ik tevreden ben. Blijkbaar is er ook een Koop en Spaar lidmaatschap afgesloten waardoor er maandelijks 15 euro van de rekening gaat. Ik wil dat dit onmiddellijk wordt stopgezet en zou het liefst ook terugbetaling willen van al de maanden dat dit bedrag geïncasseerd is. Herman Van Daele - Leistraat 122/7 - 2460 Lichtaart.

Gewenst oplossing

  • Stopzetting Koop en Spaar

Berichten (1)

NEWPHARMA

aan: H. V.

14/01/2021

--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Sophie Palmaers, 14 jan. 2021 10:51 CET Geachte Heer Van Daele, Koop en Spaar is een e-shopping portal van Webloyalty, dit is een onafhankelijke partner van Newpharma. Koop en Spaar biedt u in de mogelijkheid om geld te besparen op uw online aankopen. U kunt uw lidmaatschap op ieder gewenst moment opzeggen zonder opgave van redenen door contact op te nemen met de ledenservice via volgende manieren - _online_ zodra u verbonden bent met de website, in uw 'Account' - via _email_ **ledenservice@koopenspaar.be** - via _telefoon_ op het nummer 0800 81 694 (gratis oproep vanaf een vaste lijn in Belgie) maandag - vrijdag van 9uur tot 18uur. Met vriendelijke groeten, Sophie Customer Support - Newpharma ---------------------------------------------- klachtenbox@test-aankoop.be, 13 jan. 2021 20:00 CET [KZV74V-529Y] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [KZV74V-529Y]