back

Overeenkomst wordt niet nageleefd

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: PROXIMUS

13/01/2021

Beste, ik ging een overeenkomst aan met proximus voor hun promo packet Flex Fiber met mobiel : 59,99€ gedurende 1 jaar. Gecombineert met optie : 1 optie internet en bellen gratis voor een jaar 2 optie tv naar keuze (movies en series) gratis voor een jaar 3 multi mobiel voordeel 9€/maand + samsung tv voor 69 euro Nu 3 weken na overeenkomst, na de tuin op gebroken te hebben voor de fiberkabel, als alles geinstalleerd is. Bellen ze ons op en zeggen dat de promo voor de tv aan 69 euro er niet bij zit. Nogthans staat dat duidelijk op de overeenkomst welke wij getekend hebben eind december. Dit kan toch niet!!! Lot Ps kunnen we omdat we een overeenkomst getekend hebben, toch deze tv eisen?

Gewenst oplossing

  • Ik wens de tv voor 69 euro zoaks op de overeenkomst staat.

Berichten (2)

PROXIMUS

aan: L. D.

18/01/2021

Dag mevrouw, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanhaar GSM. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192973362224]

L. D.

aan: PROXIMUS

18/01/2021

Beste, Proximus belde me inderdaad vandaag, maar wat gezegd werd op mijn antwoordapparaat, klopt niet. We hebben wel een mobiel abonnement aangevraagd, 2 zelfs! Ik probeerde de hele dag (zeker 30 keer) terug te bellen op het gegeven nummer, maar niemand nam op of belde me terug. We kregen vandaag dus terug andere info dan de vorige keren, die ons de indruk geven dat ze ons willen afschepen. We zijn niet te spreken over de dienstverlening en de tijd die we hier reeds ingestoken hebben. We wachten duidelijkheid af om definitief te antwoorden aan Proximus: kunnen we, zoals origineel beloofd en op overeenkomst gezet, de tv voor 69 euro kopen bij de aanbieding voor nieuwe flex-klanten in Gent? Mvg Lot De Clercq