back

Boiler weigert amper 6 maand na herstelling opnieuw dienst

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: BULEX SERVICES

13/01/2021

Beste Toen onze boiler in augustus hersteld werd was een bepaald onderdeel volgens uw technieker aan vervanging toe, maar helaas had hij dit specifieke onderdeel niet bij. Er werd ons wel verteld dat de boiler zou (blijven) werken. Sinds vorige week laat onze boiler het opnieuw af weten. Ik stuurde hierover een bericht via het formulier op uw website om onze situatie uit te leggen en om een herstelling aan te vragen, met de boodschap dat we uiteraard voor het onderdeel en de werkuren willen betalen, maar dat we vinden dat we niet de volledige 'standaardforfait' moeten betalen aangezien het niet onze fout is dat het te vervangen onderdeel in augustus niet beschikbaar was. Vandaag ontving ik als antwoord dat alle nodige wisselstukken vervangen werden (enzovoort...). Ik besef dat we niet kunnen bewijzen dat er een stuk aan vervanging toe was en dat dit niet beschikbaar was toen de herstelling werd uitgevoerd, maar ik vraag mij oprecht af hoe het dan te verklaren valt dat onze boiler amper 6 maand (!) na herstel en controle opnieuw dienst weigert? Gezien deze wel zeer korte tijdsspanne (en ik val in herhaling met te zeggen dat we dit een aantal jaar geleden ook al meegemaakt hebben) zouden wij een commerciële geste op zijn plaats vinden. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de klant om het half jaar herstellingen allerlei dient te laten uitvoeren en dan nog elke keer voor de verplaatsingskosten dient op te draaien? Bovendien heb ik mijn klacht kenbaar gemaakt via een formulier op de website van Bulex dat bedoeld was om een herstelling aan te vragen, ik heb in mijn mail ook duidelijk vermeld dat ik graag een afspraak voor herstel wou inplannen (zeker met twee kleine kinderen in huis). In het antwoord dat ik van uw klantendienst mocht ontvangen, stond droog vermeld dat ik telefonisch contact moet opnemen om een afspraak te maken. Intussen zitten wij in hartje winter reeds een aantal dagen zonder warm water, en aan dit tempo zullen dit er ongetwijfeld nog meer worden... Hopend op een spoedig en positief antwoord. Vriendelijke groeten JDV

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

BULEX SERVICES

aan: J. D.

18/01/2021

O.Réf/CM-B 05442362 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke, kan er een hoofdtechnieker langskomen, die zal een vaststelling doen en op basis daarvan kunnen wij bekijken of we een commerciele geste kunnen doen. Indien u een afspraak wenst kan u ons contacteren op het nummer 02.431.80.00. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn