back

Problemen betalingen

MIRIALE INTERNATIONALE Postbus 28, SCHAERBEEK
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. W.

aan: MIRIALE INTERNATIONALE

12/01/2021

Goeiedag, Eind december 2019 heb ik voor de 1ste maal een bestelling geplaatst voor de promo van €8,90 en betaald op 21/01/2020. Vervolgens levering 05/02 voor €23,80 en betaald 19/02. Herinnering 19/02 voor €8,90 en 2de keer betaald op 09/03. Levering 25/03 voor €23,80 + aanmaning 01/04 voor €12,90 ~ hierop onze mail van 20/04: die €8,90 reeds 2 keer betaald dus we trekken zelf dit bedrag vd levering van 25/03, namelijk €14,90 op 23/04 betaald. Op deze mail komt 30/04 een mail terug met vraag naar het klantnr en daarna niets meer. Volgende levering 03/06: €23,80 en betaald 03/07. Volgende levering 29/07: €23,80 en opnieuw een herinnering voor €8,90~ we betalen op 25/08 die €23,80 en sturen die dag ook een mail ivm €8,90. Volgende levering 16/09: €23,80 en betaald 01/10 Opnieuw herinnering €8,90 op 23/09 Volgende levering 04/11: €23,80 en betaald 30/11 Ook op 04/11: 1ste aanmaning €36,70~ voor niet ontvangen bestelling van oktober + €8,90 en aanmaningskosten. We sturen hierop 24/11 mail met stopzetting leveringen en vragen een overzicht van de zendingen en betalingen. Op 26/11 wordt onze stopzetting bevestigd maar zonder overzicht... En op 09/12 een 2de aanmaning voor €64,50 ! Namelijk levering oktober + december + €8,90 en aanmaningskosten. Ik ben het beu om steeds maar nieuwe aanmaningen te krijgen voor bestellingen die ik niet gekregen heb of reeds betaald heb. Gelieve dit correct af te sluiten. Groeten

Gewenst oplossing

  • Afhandeling aanmaningen

Berichten (3)

MIRIALE INTERNATIONALE

aan: A. W.

13/01/2021

MIRIALE TONO Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw brief ontvangen, maar ondanks een uitgebreid onderzoek hebben wij geen spoor gevonden van uw betalingen. Om een diepgaand onderzoek te kunnen beginnen hebben wij een fotokopie van uw betalingsbewijzen nodig. Wij danken u bij voorbaat voor de door u genomen moeite en verblijven, met vriendelijke groet, Klantenservice U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact. Miriale en Tono, Route des Dragons 7, CH -1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Voor Nederland: Tel. Klanten service: 085 208 01 59 Voor Belgie: Tel. Klanten service: 02 808 74 72

A. W.

aan: MIRIALE INTERNATIONALE

15/01/2021

Beste, Als bijlage vindt u de gedane betalingen voor de ontvangen leveringen. Oktober was er geen levering en eind november was onze aansluiting stopgezet waardoor we in december ook geen levering meer ontvangen hebben. Vriendelijke groeten, Angie Walgraef

MIRIALE INTERNATIONALE

aan: A. W.

21/01/2021

MIRIALE TONO Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw laatste bericht in goede orde ontvangen. Wij zullen uw betalingen registreren. Wij zullen uw het teveel betaalde bedrag terugstorten. Bedankt voor uw medewerking en excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact. Miriale en Tono, Route des Dragons 7, CH -1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Voor Nederland: Tel. Klanten service: 085 208 01 59 Voor Belgie: Tel. Klanten service: 02 808 74 72