back

Problemen met terugbetaling

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

Y. N.

aan: AMAZON

06/01/2021

Beste, ik bestelde een headset op 4/2/19 ordernummer 303-4884510-3606700. Wegens een technische defect, toestel teruggegeven (februari/maart2020). Amazon erkent probleem en vraagt om de bestelling op te sturen naar hun. Amazon stort op Fortis rekening waarmee ik de headset heb gekocht het bedrag van de headset en verzendingkosten €272.68. Nu beginnen de problemen, de desbetreffende Fortis rekening bestaat sinds juni 2019 niet meer. Ben overgestapt naar kbc, heb sinds men overstap meerdere dingen gekocht bij Amazon met men kbc rekening, dit kan je allemaal natrekken. Men kbc rekening is maw bekend bij de winkel. Na veel communicatie met Amazon contacteer ik Fortis omwille van het geld en Fortis deelt met mij dat ze het geld nooit hebben aanvaard want de rekeningnummer bestaat niet meer. Heb hiervan ook bewijzen (TRANSACTION KEY Due Date 20072AWYTEUSCT98 12/03/2020 AMAZON DE 2GLOBBKR 20073A08EW7SCT89 13/03/2020 AMAZON DE 2GLOBBKR) . Ondertussen heb ik Amazon meerdere keren gecontacteerd met alle bewijzen en Amazon negeert mij en blokkeert men telefoonnummer waarmee ik normaal gesproken als klant gratis mag bellen (±35699326230 heb een Maltese nummer die ik niet kon toevoegen bij men testaankoop profiel) Ik ben nu ten einde raad, ik ben zeker dat ze niet meer naar men dossier kijken en denken dat ik hen wil bestelen. Slechtste klantendienst ooit, in de bijlage zult u ook merken dat de comunicatie vaak eenzijdig is eens ik alle informatie heb gegeven. Je kan nergens terrecht als je niet akkoord bent met hun fout. Dit duurt ondertussen al 10 maanden, een terugbetaling en schadevergoeding zou een correcte beslissing zijn.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 272,68
  • Schadevergoeding