back

Problemen met terugbetaling

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. K.

aan: AMAZON

05/01/2021

Ik heb op 7 augustus een macbook pro en een iphone 11 pro max besteld op amazon.fr. Ik heb beide artikelen op 30 september afgegeven in een Bpost punt en heb hiervan het etiket bijgehouden. Na een maand zonder terugbetaling, heb ik contact opgenomen met amazon.fr en zij vroegen mij het retourbewijsje. Ik heb hen dit gegeven en na een onderzoek hebben ze mij die macbook pro terugbetaald, maar de iphone niet. Omdat hij zogezegd niet in de doos was. Ik heb beide artikelen in de doos gestoken en heb hier een verklaring op eer getekend die was opgesteld door amazon.fr. Na weer een maand zonder iets te horen, heb ik weer contact opgenomen en toen heeft een van de medewerkers gevraagd of ik een proces verbaal kan opstellen. Ik heb dit gedaan en heb hen dit doorgestuurd. Weer 1 maand later zonder weer iets te horen van hen. Heb ik hen gebeld en toen kreeg ik een leidinggevende aan de lijn. Ze weigerde mij de terugbetaling te doen aangezien ze niets hebben ontvangen. Ze kunnen mij niet helpen. Ik heb een verklaring op eer en een proces verbaal laten opstellen om aan te tonen dat er tijdens transport of in hun warehouse iets is misgelopen, maar ze weigeren een terugbetaling. Ik weet helaas niet meer wat ik moet doen en we zijn weer een maand later. Ik wacht al 4 maanden op een terugbetaling, ik heb al hun stappen gevolgd en toch weigeren ze een terugbetaling. Ik ben nu 1500 euro kwijt en weet niet meer wat doen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1572,00