back

Problemen met terugbetaling

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. P.

aan: AMAZON

19/12/2020

Beste, op 07 november plaatste ik een bestelling voor een webcam. Ik kreeg die pas toe op 01 december terwijl er bij de status stond dat de webcam op 11-12 november zou toekomen. Daarna werd de datum opgeschoven naar 18-19 november en vervolgens stond er bij de stand van zaken dat het artikel zoek geraakt was. Wij hebben dan via een andere weg een webcam gekocht daar we er niet meer op konden wachten (online lessen). Op 26/11 ontving ik een bericht van u over de goedkeuring van de restitutie binnen de 10 werkdagen aangaande bovenstaande bestelling. Op 1 december is het artikel dan toch nog aangekomen en heb ik het onmiddellijk terug geretourneerd en u hiervan op de hoogte gesteld (mits betaling van 16.40€ retourkosten waarvan ik op voorhand niet geïnformeerd werd). Na herhaaldelijk mailverkeer heb ik nog steeds geen restitutie ontvangen. Ik heb zelf al op de stand van zaken gekeken op uw website maar er is nog niets gewijzigd aan de 'status van de retourzending'. Ondertussen is het reeds 20 december en laat u me geen keuze dan verder actie te ondernemen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 145,74
Doorgestuurd naar onze advocaten 28 december 2020