back

problemen met telefonische contactname in het nederlands en terugfinanciering e-vouchers corona

EUROSTAR FRANCESTRAAT, BRUSSELS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. S.

aan: EUROSTAR

17/12/2020

Beste, Ik boekte voor 7 personen begin dit jaar een reis naar Londen heen en terug via met de Eurostar en deze reis kon toen omwille van corona niet doorgaan. Ik annuleerde deze, waarvoor ik toen voor elke trip een e-voucher ontving. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet kunnen gebruiken om een nieuwe boeking te doen. Dit weer omwille van coronacrisis. nu zijn deze vervallen. de eerste boeking dateerde van 14 april 2020. Gezien de huidige situatie waarbij er geen zekerheid is dat er nog gereisd kan worden voor plezier door de negatieve reisadviezen met corona, heb ik deze vouchers niet kunnen gebruiken. Krijg ik hiervoor wel nog een compensatie? Kan ik die nog verder gebruiken of eventueel omzetten? Wat moet er verder hiermee gebeuren. Ik stel u deze vragen, omdat ik al meerdere malen probeerde contact op te nemen, maar telkens is er niemand die mij uitleg kan verschaffen in het nederlands en ben van mening dat dit toch moet kunnen. Bedankt voor de behandeling en het antwoord.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1137,00