back

Problemen met gebruik van kortingscode

VAKANTIE VEILINGEN Dendermondse Steenweg 48, Gent
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. V.

aan: VAKANTIE VEILINGEN

13/12/2020

Beste, ik kreeg enige tijd terug een kortingcode van vakabtieveilingen omdat ik een product kreeg dat beschadigd was. Om de code te kunnen gebruiken moest ik een bod van min 11 euro uitbrengen. Ik bracht op een artikel een bod uit van 30 euro en ik kon de code niet gebruiken, kreeg steeds de melding code niet geldig. Ik liet dit dan ook op 19 oktober aan hen weten per mail en tot op heden heb ik dus geen antwoord van hen gekregen. Ik had nu graag gehad dat ze mij die 10 euro zo overschrijven ipv in een vorm van een bon want ik zit dus al bijna 4 maanden te mailen sinds het kapotte product, ze deden er de eerste keer lang over om een oplossing aan te bieden. Dan bieden ze een oplossing aan en kan ik hiervan geen gebruik nemen. En de code is volgens hen geldig tot eind december wat dus bijna is. Enige oplossing voor mij, 10 euro overschrijven n'a mijn rekening dan ben ik zeker dat dit wel werkt ipv hun code

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 10,00

Berichten (8)

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

13/12/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 852439. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

14/12/2020

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

B. V.

aan: VAKANTIE VEILINGEN

15/12/2020

Drukker dan normaal, we zijn 2 maanden verder, is er wat over hoor.

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

15/12/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 855066. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

15/12/2020

Beste  Klachtenbox, Het veilingtegoed kun je invoeren tijdens het betalen van jouw veiling. In het vierde tabblad van het betaalsysteem vind je een invulveld om jouw veilingtegoed in te wisselen (let op: bij product-veilingen is dit het vijfde tabblad). Nadat je hebt gekozen voor een betaalmethode en bent doorgestuurd naar de externe betaalomgeving kun je niet meer terug om de code in te voeren. Je kunt de code dan wel voor een volgende veiling gebruiken. '‹ Voorwaarden: - De code werkt alleen bij een winnend bod dat tenminste Eur1 hoger is dan de waarde van het veilingtegoed.  - De code is slechts eenmalig te gebruiken  - Het veilingtegoed heeft een geldigheidsdatum  - Per veiling kun je maar 1 code inwisselen   Heb je nog vragen? Laat het ons weten! We helpen je graag. Namens ons hele team fijne feesagen gewenst! Met vriendelijke groet, Marwa Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service Op Zo, 13 Dec om 9:22 PM , Klachtenbox schreef:

B. V.

aan: VAKANTIE VEILINGEN

15/12/2020

Lezen jullie eigenlijk wel mijn volledige klacht naar jullie? Ik heb toen een bod gedaan van 30 euro en mijn code werd niet aanvaard. Ik kreeg de melding 'code niet geldig'. Aan mij werd per mail verteld dat code pas geldig is bij een bod vanaf 11 euro. Ik heb alle bewijzen nog op mijn mail staan. Het is verschrikkelijk dat jullie iets aanbieden dat niet werkt. Dan 19 oktokber stuur ik ene miam naar jullie en krijg geen enkel antwoord van jullie maar echt geen enkel antwoord en nu de code vervalt eind december. Dus schade aan een product zoveel maanden geleden, keilang hebben jullie erover gedaan voor een oplossing, dan komt de oplossing, kortingcode van 10 euro, werkt voor geen meter die code, ik mail ervoor en wat van jullie kant, niets meer geen enkel antwoord meer. Op lange baan schuiven noem ik dit. Ik verwacht een schadevergoeding van mijn kapot product Niet in kortingsbon want met dat heb ik lang genoeg gesukkeld en geen hulp gekregen van jullie. Bij geen oplossing zal er een advocaat ingeschakeld worden. Jullie kunnen niet iets aanbieden en het niet geldig laten zijn. Alle bewijzen heb ik per mail staan vanaf welk bedrag die code werkt. Ik doe dan meer qua bedrag en code is niet geldig. Amateuristiscb en onprofessioneel noem ik dit.

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

15/12/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 857328. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VAKANTIE VEILINGEN

aan: B. V.

16/12/2020

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen