back

Problemen met terugbetaling + onechte deal (bedrijf kan deal niet waarmaken)

Social Deal Eugeen Leënlaan, 1/14, Hasselt
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. M.

aan: Social Deal

11/12/2020

Beste Ik kocht een social deal voor een duomassage (90 min) + 2x amuse + 2 x cava op 23/08/2020. Op 29/09/2020 kreeg ik een mail van Social Deal dat wegens omstandigheden de duomassage niet meer mogelijk was en dat ik contact moest opnemen met de klantenservice om de voucher om te wisselen in 2 individuele massages (60 min) + gezonde ijsthee, warme thee of koffie. Op 30/09/2020 mailde ik terug dat ik niet akkoord ging met het voorstel en of er een mogelijkheid was mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg op 30/09/2020 het antwoord dat dit niet mogelijk was aangezien het niet meer binnen de eerste 14 dagen na de aankoop viel. Ze boden me een andere oplossing aan: ik mocht de voucher omwisselen naar een andere leuke deal. Daarna belden we naar Testaankoop om advies in te winnen en op 28/10/2020 mailde ik dat ik nog steeds niet akkoord ging met het voorstel. Op 28/10/2020 kreeg ik opnieuw het antwoord dat het niet binnen de eerste 14 dagen na aankoop viel waardoor ik het geld niet terug kon krijgen. Opnieuw deden ze het voorstel voor een nieuwe deal. Ik schreef op 30/10/2020 terug dat het 14 dagen retourbeleid niet van toepassing is in mijn geval, en dat ik hen in gebreke stel en als ik het geld niet ontvang binnen de 7 dagen, ik de zaak zou overhandigen aan Testaankoop. Op 30/10/2020 kreeg ik antwoord dat "de partner de deal niet meer zo leveren als deze werd aangeboden, dit komt er op neer dat de orginele deal niet geleverd kan worden. In onze algemene voorwaarden staat vermeld ( Artikel 10.2 ) : Mocht de voucher niet kunnen worden verzilverd bij de partner, door een omstandigheid geheel buiten de macht van Social Deal gelegen is, dan kun je bij Social Deal geen aanspraak maken op een terugbetaling van het door jou aan Social Deal betaalde bedrag." Ik ontving nog steeds het bedrag niet op mijn rekening dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Indien jullie nog andere bewijsstukken nodig hebben, hoor ik het graag. Als wijzelf nog verdere stappen moeten ondernemen, volg ik graag jullie advies op. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Maud Melkebeke

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 75,00

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 11 december 2020

K. M.

aan: Test Aankoop

11/12/2020
Dit antwoord is privé

Social Deal

aan: K. M.

14/12/2020

Beste, Dankjewel voor je melding en het doorsturen. We hebben direct overlegd met onze klachtafdeling en ik wil je hierbij dan ook bevestigen dat wij het volledige bedrag hebben geretourneerd voor de consument. We hopen mevrouw alsnog naar wens we hebben geholpen. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Met vriendelijke groet, Roxanne Social Deal --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------