back

Blokering van account

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: AMAZON

09/12/2020

Beste, Op 27/11 (black Friday) heb ik via Amazon 2 items besteld. Twee dagen later, krijg ik een bericht dat mijn account geblokkeerd is. Ik moest documenten bezorgen om te bewijzen dat de creditcard die gebruikt werd, effectief van mij is. Sindsdien is mijn account nog steeds geblokkeerd. Van de twee items die ik besteld had, is er 1 geleverd. Het andere item, dat toevallig een hoge korting had en verkocht werd door Amazon zelf, wordt niet geleverd. Ook kan ik mijn account niet deblokkeren. Altijd als ik inlog krijg ik de melding dat de documenten die ik gegeven heb niet volstaan. Ik heb al 3x met de klantendienst gebeld om te weten: - Welke documenten ik moet toevoegen - Waar ik die documenten naar toe moet sturen, aangezien ik dit niet meer kan doen op de site van Amazon. Het is pas bij het 3e telefoon gesprek dat ik een email adres kreeg. Daar heb ik dan de documenten naar toegestuurd, maar na 5 dagen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Mails naar de klantendienst worden ook niet beantwoord. Ik heb nu dus het gevoel dat het item dat verkocht werd met een hoge korting eigenlijk een valse aanbieding was om klanten te lokken.

Gewenst oplossing

  • Opsturen van de bestelde telefoon en deblokkering van het account

Berichten (1)

J. V.

aan: AMAZON

26/12/2020

Ondertussen heb ik het productal ergens anders gekocht. Het gebrek aan communicatie is schandalig!!! Ik heb ondertussen ook klacht ingediend bij de economische inspectie aangezien ik geen gebruik kan maken van de wettelijke garantie op producten.