ADOBE SYSTEMS BELGIUM Culliganlaan 2F, Diegem
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. V.

aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

09/12/2020

Beste , ik had over een 2 tal maanden een proefversie van Adobe acrobat on line aangevraagd en nu blijkt dat er maandelijks lidmaatschap in rekening wordt gebracht. Ik heb al meerdere mails naar Adobe gestuurd maar geen reactie , zelfs niet via de chat. bovendien is alles nog eens in het engels. Er staat ook een verwijzing naar een nederlands mail adres "dutch-custserv@adobe.com"maar daar krijg je de foutmelding dat deze niet actief is. Als je telefoneert wordt de lijn na een tijdje onderbroken. Ik zoek dan ook een weg om direct dit stop te zetten als ik mijn account wil stopzetten via de website rekent men daar 90 € voor aan voor vroegtijdige stopzetting ! Graag jullie hulp , alvast bedankt.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 36,00

Berichten (2)

B. V.

aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

04/01/2021

Beste Graag reactie Mvg Bruno

B. V.

aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

05/01/2021

Beste Graag uw reactie met een oplossing ! Mvg