back

onwettige abonnement en facturatie

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

08/12/2020

Goedendag, Ik heb op 1/10/20 een Franstalige sms gekregen van het nr 8220, gezien ik het frans niet machtig ben, ben ik hier niet op ingegaan. wel kon ik eruit opmaken dat dit een code was voor een site die fuze forge genaamd is. Ik had nog nooit van deze site gehoord en heb hier ook geen gehoor aan gegeven, noch heb ik deze code gebruikt. Na verschillende Franstalige berichten te krijgen die ik niet vertrouwde omdat ik de taal niet kan, was mijn verbazing groot dat er op het factuur van mijn provider €19,96 werd aangerekend. Ten 1ste ik heb van deze dienst nooit gebruik gemaakt, ten 2de ik ben de franse taal niet machtig en ten derde en het meest belangrijke ik heb u bedrijf nooit de toestemming gegeven om mij een betalende dienst aan te bieden. Dat u u berichten in de franse taal verzend naar Nederlandstalige nummers, waarna u geen antwoord ontvangt en er dan vanuit gaat dat dit een akkoord betekent tussen beide partijen voor ongevraagde diensten, is niet alleen moreel verkeerd maar ook onwettig. Ik heb dan ook al mijn beklag gedaan bij de daar voorziene diensten en de nodige stappen ondernomen. Aangezien dat u zo sluw bent om €4,99 per week aan te rekenen zodat dit niet zou opvallen en dit al sinds 2 oktober 2020, heb ik al een meerkost van €49,90 gehad op mijn facturen. Via derde heb ik de dienst uiteindelijk kunnen stopzetten, ik ga er dus vanuit dat ik geen meerkost meer ga aangerekend worden. Ook wil ik er bij deze nog eens nadrukkelijk op wijzen dat ik Geen gebruik wil maken van u diensten en dat ik u nooit de toestemming gegeven heb om een dienst te leveren aan mij. Gelieve dit bedrag terug te storten. Gegroet

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 49,90