back

Bevriezen lidmaatschap

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. J.

aan: BASIC FIT

30/11/2020

Beste, alle fitnessclubs in België zijn opnieuw reeds een maand gesloten, sinds de vorige lockdown had ik de optie lidmaatschap bevriezen gekozen, wat inhoudt dat er geen betaling meer gebeurt tot de clubs weer open zijn, echter hebben ze toch reeds 2 maal lidgeld voor de maanden november en december afgehouden. Ik had dit graag gecompenseerd gezien. mvg

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 43,32

Berichten (1)

BASIC FIT

aan: R. J.

30/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07212663 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België