ELEGANT Harensesteenweg 230 bte2/1, VILVOORDE
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. B.

aan: ELEGANT

30/11/2020

In oktober 2019 ben ik op aanraden van 'besparen kan' veranderd van energieleverancier. Ik stapte over van Engie naar Elegant. Algauw bleek dit een verkeerde beslissing te zijn, omdat het beloofde voordeel zeer gering leek. Sterker nog, het werd plots véél duurder. Vragen om inlichtingen was blijkbaar onmogelijk. Als je probeert te bellen krijg je letterlijk NOOIT iemand aan de lijn. Ergerlijk werd het wanneer ook nog eens ALLE mails onbeantwoord bleven. In oktober 2020 ben ik weer overgestapt naar Engie. Plots kreeg ik enkele weken terug de eindafrekening. Vraag om inlichtingen werd alweer onbeantwoord. Enkele dagen geleden kreeg ik een aangetekend schrijven van Ingebrekestelling plus een boete wegens niet betalen. Alweer werden mijn mails met vraag om verduidelijking niet beantwoord. Geen énkel teken van leven. Als ik VOOR 4 december 2020 de openstaande factuur niet betaal gaat mijn dossier naar de juridisch dienst voor verdere afhandeling. Ik vind dit een schande!!! What to do? In afwachting, mvg, Dirk Brossé.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur