back

Basic Fit afsluiten abonnement

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. T.

aan: BASIC FIT

27/11/2020

Beste , In maart 2019 namen wij een abonnement op Basic Fit voor een periode van 12 maanden volgens contract. Na 12 maanden en 12 betalingen , omwille van covid en weinig bezoek zegden wij dit contract op. De domicielering werd stopgezet. Sinds juli blijft Basic Fit ons bestoken met mail om een ingebrekestelling betaling te doen die steeds maar oploopt. Ondertussen van 66 naar 90 euro. De communicatie verloopt stroef , geen telefonisch contact en ondertussen al zes personen die bezig zijn met dit dossier . Het feit dat ik niet meer op dit profiel is voor mij al een bewijs dat in onze ogen het abonnement is afgesloten. Ondanks dit alles blijft Basic Fit ons intimideren met oplopende bedragen en ontwijkt men al de opmerkingen in verband met de door ons gestelde vragen. Mvg Louis Tiri

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (3)

BASIC FIT

aan: L. T.

27/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07205395 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

L. T.

aan: BASIC FIT

27/11/2020

Beste , zoals vermeld lukt inloggen niet ( zie al de voorafgaande mails) omdat het profiel is afgesloten na afsluiten van contract !!!!

BASIC FIT

aan: L. T.

27/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07205404 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België