back

problemen met slechte klantendienst en betalingen

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. A.

aan: BASIC FIT

27/11/2020

Beste, De klantendienst is heel onhandig en tijdrovend. Via een chat wordt je eerst aangesproken via een chatbot waarna je na paar vragen pas doorverbonden wordt met een medewerken van hun. Dit duurt makkelijk minstens een kwartier. Telefonisch contact is er niet eens. Grootste probleem is als je een probleem aankaart dat ze ingestudeerde antwoorden geven en weinig moeite doen om te helpen. Ik vind dit echt goede manier om je klanten te helpen. Door de 2e lockdown dat nu gaande is kregen we de optie om ons abonnement tijdelijk te bevriezen. Dit heb ik op 28 oktober 2020 gedaan. Er werd eind oktober nog geld afgehouden omdat het proces van de domiciliering al gaande was. Dit snap ik. Maar vandaag om 27 november 2020, 4 weken later, hebben ze weer geld afgetrokken terwijl mijn abonement bevroren is. Na lang wachten heb ik een medewerken van de klantendienst besproken en haar antwoord was dat de bevriezingen nog in verwerking zijn en dat ze het geld niet terug kan storten. Waarom krijg ik dan bevestiging dat het bevroren is op 28 oktober 2020 als ze na ruim 1 maand nog steeds geld afhouden. En als ik vraag wanneer mijn abonnement wel bevroren zou worden kon zij geen antwoord geven omdat ze het exacte datum niet weet. In deze huidige tijden ben ik als horeca jobstudente al werkloos en heb ik praktisch geen inkomen, dat ze dan dit aandoen vind ik echt heel jammer en verdrietig. Ik heb hiervoor al nog 2 keer de klantendienst gecontacteerd voor andere problemen en werd toen ook niet geholpen. Ik wil nooit meer nog klant zijn van Basic-Fit en ik hoop op deze manier mijn abonnement volledig te stoppen. En had graag geweten of ik mijn geld terug had krijgen van deze maand. Alvast bedankt om dit te onderzoeken groeten Eda

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 19,99
  • stopzetting contract

Berichten (4)

BASIC FIT

aan: E. A.

27/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07202178 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

BASIC FIT

aan: E. A.

30/11/2020

Hi Eda, Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. De lidgelden die je betaald hebt in de periode waarin we gesloten waren zullen worden verrekend met de komende periode wanneer we weer geopend zijn. Deze betaling zal dan in het tegoed worden gezet. Mocht het zo zijn dat we voor een langere periode gesloten zullen blijven, dan zal de betaling ook tijdelijk gestopt worden. Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ. Met sportieve groet, Cordell Customer Support Basic-Fit Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition! ref:_00D24fJbb._5005IAkuOa:ref T2410.1

E. A.

aan: BASIC FIT

30/11/2020

Beste dit is toch geen antwoord? ik krijg enkel antwoord over mijn lidgeld, ik kaart het probleem aan van de slechte klantendienst en dat ze niet eens correct antwoord geven en hier krijg ik het zelfde gedoe. Waarom wordt er geld afgetrokken als het al bevroren is? Waarom zijn jullie niet telefonisch bereikbaar? Waarom duurt het altijd zo lang om iemand via chat te bereiken. Jullie geven enkel maar ingestudeerde antwoorden. Hoe kan mij verzekerd worden dat de bevriezing "wel in orde" is nu? Geen een oprechte antwoord op mijn problemen. Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest van een bedrijf.

BASIC FIT

aan: E. A.

30/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07213159 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België