back

lidmaatschap opzeggen

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. Z.

aan: BASIC FIT

25/11/2020

ik heb mijn lidmaatschap opgezegd per 01-09 en kreeg dit bericht: IK WIL GEWOON OPZEGGEN Afronden van je opzegging. De einddatum van je contract is 1/9/2020. Tot die tijd kan je ook nog gewoon sporten. Het correctiebedrag is € 0. van de eerste opzegging heb ik enkel de bovenstaande txt gekopieerd en van de tweede opzegging heb ik voor de zekerheid een screenshot gemaakt en daar staat idd 01-12 maar bij de eerste stond 01-09. dat moeten jullie toch terug kunnen vinden ? en ik kan toch altijd per direct opzeggen dus als ik dat zogezegd op 06-10 (tweede maal) gedaan heb dan is dat toch tot einde maand of zoiets dergelijks ? kunnen jullie het aub nog eens nakijken en me iets laten weten want ik probeer jullie al maanden te bereiken en ik heb na weken zes antwoorden gekregen die allemaal heel standaard waren, zonder een echte uitleg. telefonisch zijn jullie niet te bereiken en via de live chat krijg ik ook niemand. ik heb nu tweemaal lidgeld overgemaakt wat niet correct is maar ik ben bang dat er hier dadelijk deurwaarders komen :-) ik zou het heel graag zien worden rechtgezet :-)

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 62,72

Berichten (5)

C. Z.

aan: BASIC FIT

08/12/2020

ik heb mijn lidmaatschap opgezegd per 01-09 en kreeg dit bericht: IK WIL GEWOON OPZEGGEN Afronden van je opzegging. De einddatum van je contract is 1/9/2020. Tot die tijd kan je ook nog gewoon sporten. Het correctiebedrag is € 0. van de eerste opzegging heb ik enkel de bovenstaande txt gekopieerd en van de tweede opzegging (omdat de eerste volgens jullie niet gedaan was) heb ik voor de zekerheid een screenshot gemaakt en daar staat idd 01-12 maar bij de eerste stond 01-09. dat moeten jullie toch terug kunnen vinden ? en ik kan toch altijd per direct opzeggen dus als ik dat zogezegd op 06-10 (tweede maal) gedaan heb dan is dat toch tot einde maand of zoiets dergelijks ? daarbij heb ik van de tweede opzegging wel screenshots en daar staat dat ik 0 perioden moet betalen. kunnen jullie het aub nog eens nakijken en me iets laten weten want ik probeer jullie al maanden te bereiken en ik heb na weken zes antwoorden gekregen die allemaal heel standaard waren, zonder een echte uitleg. telefonisch zijn jullie niet te bereiken en via de live chat krijg ik ook niemand. deze klacht heb ik via deze weg bijna twee weken geleden ingediend en nog niets :-) ik heb nu tweemaal lidgeld overgemaakt wat niet correct is maar ik ben bang dat er hier dadelijk deurwaarders komen :-) ik zou het heel graag zien worden rechtgezet :-)

BASIC FIT

aan: C. Z.

08/12/2020

Hi Claudia, Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm. Ik heb jouw lidmaatschap nagekeken en helaas is er geen opzegging bekend per 1-9-2020. Ik heb dit ook nagekeken in de logboek etc van het lidmaatschap maar ik kan hier niks over terugvinden. Ik heb een screenshot nodig van de eerste opzegging zodat ik het met terugwerkende kracht kan verwerken. Ik zie inderdaad dat je per 6-10-2020 hebt opgezegd echter hanteren wij volgens de algemene voorwaarden een opzegtermijn, hierdoor is jouw lidmaatschap beeindigd per 1-12-2020. Een opzegtermijn geldt voor alle lidmaatschappen, deze worden niet per direct beeindigd. Mocht je de screenshot van eerste opzegging terugvinden dan ontvang ik deze graag zodat ik het kan verwerken. Laat het me gerust weten als je nog andere vragen/opmerkingen hebt. Met sportieve groet, Sabrina Customer Support Basic-Fit ref:_00D24fJbb._5005IAn8Lu:ref T2410.1 --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

C. Z.

aan: BASIC FIT

08/12/2020

hoi Sabrina, nee, ik heb helaas geen screenshot van de eerste opzegging. enkel de txt copy/paste die ik je al heb gestuurd. ik heb wel een screenshot van de tweede opzegging waarin staat dat ik 0 periodes moet betalen dus dat is me ook onduidelijk. ik stuur hem in bijlage ..

C. Z.

aan: BASIC FIT

20/12/2020

hoi Sabrina, zou je me nog iets kunnen laten weten ? fijne dag ! Claudia

C. Z.

aan: BASIC FIT

05/01/2021

ik probeer al tweemaal 4 maanden lidgeld te storten zodat ik zeker geen last krijg maar telkens wordt het teruggestort. kan iemand mij het exacte bedrag en een mededeling geven ? merci. fijne dag !