back

Geen bestelling ontvangen

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. S.

aan: ZALANDO

24/11/2020

Ik heb een bestelling gedaan bij Zalando. Budhee de leverancier zegt dat deze bestelling door hun is afgeleverd aan mijn huisadres. Dit klopt niet want ik heb niets ontvangen. Daarna geeft Budhee aan dat dit bij de buren is afgeleverd. Dit is niet het geval. Nu heeft Zalando mij een rechtsverklaring lateninvullen waarin ik aangeef dat ik de bestelling niet heb ontvangen. Daarna wilde ze een kopie van me id bewijs met wat vervagingen om fraude te voorkomen. Vervolgens zegt Zalando dat het op diefstal lijkt en ik aangifte moet doen bij de politie van vermissing. Daarna willen ze dat ik aangifte doe van diefstal bij de politie Ik lees namelijk dat de verkopende partij in dit geval Zalando verantwoordelijk en aansprakelijk is voor het juist bezorgen van mijn pakket. Zalando legt de verantwoordelijkheid nu bij mij Ze blijven continue maar doorgaan over een aangifte en kunnen elke keer de documenten die ik stuur niet vinden. Ik voel mij niet gehoord en begrepen. Ik wil mijn geld terug!!!! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan. Zie wetboek 7. Artikel 11, verkopende partij altijd verantwoordelijk Je kan mij niet dwingen aangifte te doen. Zalando is verantwoordelijk!!!!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 91,75