back

Problemen met schade aan de laars

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: ZALANDO

24/11/2020

Beste, ik bestelde 27 septembre een paar sneeuwlaarzen voor mijn dochter. 2 november, was de rits van één van de 2 laarzen stuk. Ik dien een claim in bij zalando. Er wordt verzocht de laarzen terug te sturen. Wat ik ook gedaan heb. Sindsdien heb ik telefonisch vernomen dat ze de laarzen terugsturen zonder herstelling of terugbetaling omdat ik zelf de rits zou hebben stuk gemaakt. 24 november heb ik steeds niets ontvangen. Ik ben ook niet tevreden met hun uitspraak. Ik weet niet waar de laarzen zijn. Intussen heb ik geen schoenen voor mijn dochter. Er in een fysieke winkel kopen lukt ook niet, want schoenen zijn niet essentieel, volgens onze huidige regering... Alvast bedankt om te reageren. Met vriendelijke groeten, Marie Van Raemdonck

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 79,95