back

Zogenaamde ingebrekestelling t.w. 87.45 €

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. H.

aan: BASIC FIT

23/11/2020

Geachte, Na enkele telefoontjes en een mailtje naar jullie toe, krijg ik jullie antwoord dat deze som niet wordt kwijtgescholden. Ik wil nogmaals bevestigen dat na de eerste lockdown in maart 2020 wel degelijk een bevriezing van lidmaatschappen door jullie werd doorgevoerd aangezien de fitness centers gesloten werden wegens covid-19 (periode 13/03/20 tot 30/04/20) Ergens half juni (sorry datum heb ik niet opgeslagen) heb ik contact genomen met de verantwoordelijke van Basic-Fit Zemst/Mechelen, maar aangezien er enkel mocht gesport worden MET mondmasker en zowel de kleedruimte als de toiletten gesloten bleven, zag ik het niet zitten te sporten. Ik heb die bewuste dag de verantwoordelijke gevraagd mijn abonnement on hold te zetten of op te zeggen. Daar zij wegens de gdpr-wet geen telnr mocht doorgeven heeft zij zelf telefonisch contact opgenomen met jullie klantendienst en me doorgegeven dat dit in orde was!! Het abonnement hoefde niet opgezegd te worden maar opnieuw te betalen vóór ik terug kwam sporten!! Ik was in de veronderstelling dat alles geregeld was. In deze bizarre tijden, en gezien mijn leeftijd 65+, zag ik het niet zitten om onnodige risico's te nemen of te sporten met mondmasker, daardoor heb ik mijn lidkaart sinds eind februari 2020 NIET meer gebruikt! In jullie laatste antwoord op 17 november spreken jullie slechts dat de som niet wordt kwijtgescholden, maar wel dat jullie mijn abonnement wel opgezegd hebben. Ik ben het hiermee niet eens, ik kan ook niet bewijzen wie fouten gemaakt heeft en wil dus hier ook niet voor opdraaien. Ik kan alleen bewijzen dat mijn lidkaart NIET MEER gebruikt werd sinds eind februari 2020, en dat ik dus niet geprofiteerd heb van deze situatie. Kan U aub nogmaals nazien deze som van 87,45 eur. kwijt te schelden. Uiteraard wil ik in normale (toekomst) tijden weer starten met sporten en indien mogelijk opnieuw een lidmaatschap aanvragen bij Basic-Fit. Ik kon er mijn draai goed vinden samen met andere vrienden/sporters. Hopende op een positief antwoord, Mvg, Alex Houthuys

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (6)

BASIC FIT

aan: A. H.

23/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07183041 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

A. H.

aan: BASIC FIT

11/12/2020

Beste, Betreft klacht : Support Call Nummer: 07183041 Ik heb nog steeds geen antwoord bekomen op mijn vraag als schrapping van de zogenaamde ingebrekestelling. Ik dacht de verschillende redenen klaar en duidelijk doorgegeven te hebben. Graag een snel antwoord hierover aub. mvg, Alex Houthuys

BASIC FIT

aan: A. H.

11/12/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07263606 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Doorgestuurd naar onze advocaten 28 december 2020

BASIC FIT

aan: A. H.

28/12/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07297339 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

BASIC FIT

aan: A. H.

29/12/2020

Hi Alex, Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Volgens onze administratie is het lidmaatschap beëindigd en heeft er een financiële correctie plaats gevonden. Er staan geen bedragen meer open. Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ. Met sportieve groet, Meredith Customer Support Basic-Fit Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition! ref:_00D24fJbb._5005IC39Kt:ref T2410.1

A. H.

aan: Test Aankoop

30/12/2020
Dit antwoord is privé