back

levering in willekeurig afhaalpunt ipv thuis

bpost Muntcentrum, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: bpost

23/11/2020

Beste, Onlangs online een bestelling geplaatst met optie thuislevering door Bpost, zij beslissen eenzijdig de leveringsvoorwaarden aan te passen. Waar ik kan begrijpen dat dit uitzonderlijke tijden waardoor aanpassingen noodzakelijk zijn heb ik geen begrip voor het feit dat mijn pakket wordt geleverd in een Postpunt aan de andere kant van de stad ('tijdelijk afhaalpunt' Decathlon Gent, 6 km) terwijl er in mijn nabije omgeving (max 1.5km) een postpunt, een pakjesautomaat én een postkantoor zijn. Stuk voor stuk klant- en gebruiksvriendelijkere opties. Ik verwacht geen oplossing gezien ik er voor kies mijn pakje niet te gaan ophalen, jammer genoeg is de verzender hiervan nu de dupe en niet Bpost. Door hun onprofesionele eenzijdige maatregelen zijn zowel verzender als klant nu slachtoffer. Hoogachtend en hopend op snelle verbetering van de dienstverlening.

Gewenst oplossing

  • verbetering klantgerichte dienstverlening

Berichten (1)

bpost

aan: P. D.

26/11/2020

REF 1-31925241798 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Muntcentrum, 1000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. ___________________ En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-EOJGT9X]