back

problemen met de beeindiging van abonnement Basic Fit

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. D.

aan: BASIC FIT

22/11/2020

Ik heb in oktober 2019 een jaarcontract getekend bij Basic fit Vilvoorde. In Februari 2020 belde ik naar Basic fit en vroeg ik om mijn contract stop te zetten omdat ik niet meer ging. In november 2020 realiseerde ik me dat Basic fit een maandelijks bedrag van 14,50 Eur blijft afnemen, zelfs als ik vroeg om te stoppen en ik niet aan de telefoon werd geïnformeerd dat dit niet mogelijk was. Ik heb weer contact opgenomen via Basic Fit chat en per e-mail. Ze besloten om mijn contract te verlengen vanwege de sluiting van covid-19 tot februari 2021. op 17 november 2020 heb ik Basic fit my kinesist attest gemaild waarin staat aangegeven dat ik 8 weken niet kan sporten. Dit zou genoeg moeten zijn om mijn contract stop te zetten, maar ze willen mijn abonament in deze periode gewoon bevriezen. Ik stop ook mijn abonament via de Basic fit app wat aangeeft dat het 2 maanden opzegtermijn duurt. Ze hebben me geen oplossing geboden en daarom vraag ik uw steun.

Gewenst oplossing

  • stopzetting van abonnement