back

Geen bezorging pakje, beschadigde doos, bijbetalen van zending e.a..

bpost Muntcentrum, Brussel
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. V.

aan: bpost

22/11/2020

Geachte, had een pakje besteld bij C&A, heb alle begrip dat dit een tijdje onderweg is. Maar het is altijd wat met bpost, eerst krijg je een paarmaal een mail dat de levering elke keer word verschoven, maar de laatste mail, die vond ik echt erover!!! Ze waren zogezegd langs geweest op 20/11 rond 17u33 en hun verklaring in de mail was dat wij en zelfs mijn buren niet thuis waren. Ik ben invalide en risicopatiënt wij komen ons kot niet uit en onze buren zijn hoog bejaard die zijn ook altijd thuis, er lag zelfs geen briefje van de post in de bus. Wij zijn de dag nadien het pakje gaan halen en kregen het in een verschrikkelijke staat aangeboden, vind dit echt niet kunnen. Dit is niet de enige keer ze hebben dit nog eens geflikt, gewoon zeer frustrerend. Dan nog iets, vroeger moest je al meer betalen voor postzegel om zogezegd prior op te sturen en nu moet je nog meer betalen om prior op te sturen, wat de post doet zijn gangster praktijken en zeker nu dat je een euro bij moeten betalen voor een pakje te leveren, de gewone mens mag er weeral voor boeten voor hun onkunde. Als ik iets bestel online en ik kan kiezen dan is het PostNL , die neem ik altijd, de mensen zijn zeer vriendelijk, het kan daar ook al eens uitlopen, zeker met al drukte voor die corona, maar je krijgt een deftige mail en het word nog steeds thuis afgeleverd. En DHL trekt ook op niets, éne pot nat met bpost Ik heb een vermoeden dat de werksfeer ook niet te pruimen is bij bpost, als de postbode komt en het regent zou ik het ook tof vinden dat onze post helemaal in de bus word gestoken en niet half buiten, heb alle begrip voor dat beroep, maar je moet wel gemotiveerd blijven en als dat ver zoek is bij u baas, versta ik dat wel.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (2)

bpost

aan: N. V.

26/11/2020

REF 1-31895546343 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Muntcentrum, 1000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. ___________________ En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-EOI2YI9]

N. V.

aan: bpost

28/11/2020

Geachte, dit probleem doet al verscheidende jaren de ronde, over leveren van pakjes en brieven, heb dit al eens gemeld aan het loket en kreeg toen het antwoord dat je geen klacht kunt indienen, omdat dit serieus de spuit gaten uit komt ! Telefonisch contact ga ik niet doen, want weet zoal dat ik niet vriendelijk kan blijven omdat dit te ver gaat. Moeten wij die mindervalide zijn binnenkort nog een aanvraag gaan doen om een pakje effectief thuis aan te krijgen, komaan zeg !!! N.b : kreeg zelfs nog een mail zondag na dat IK ZELF gedwongen het pakje was gaan halen met de vraag hoe wij over bpost denken NA HET LEVEREN VAN HET PAKJE, echt meen je dit nu echt, heb nul gegeven, dat versta u toch, hopelijk :-( Sorry geen goed woord over bpost en zal niet de enige zijn die er zo over denkt.