back

Problemen met terugbetaling

bpost Muntcentrum, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: bpost

22/11/2020

Beste, Ik bestelde via de eshop 4 soorten postzegels voor €43,85. Ik betaalde via de belfius app, op mijn gsm was de betaling geslaagd, op de computer bleef het betaalscherm staan. Ik kreeg geen bevestigingsmail en geen bestelling toegezonden, het geld is wel van mijn rekening. Ik nam contact op via het contactformulier, ook daar geen bevestigingsmail en geen reactie. Ik nam telefonisch contact op, gaf mijn mailadres door en kreeg een mail met de vraag om mijn betalingsbewijs door te sturen. Dit deed ik onmiddelijk. Ik kreeg geen reactie. Ik heb drie mails gestuurd, onder andere met de vraag om te bevestigen dat mijn betaalbewijs was aangekomen, maar kreeg geen reactie. Een week later kreeg ik telefoon van bpost, met de vraag wat mijn probleem juist was en of ik een betalingsbewijs kon doorsturen. Ik gaf aan dat ik dit reeds had verzonden, maar dat ik het wel opnieuw wou doen als ze het dan in orde zouden brengen. Ik stuurde opnieuw mijn betalingsbewijs door, door te replyen op een mail van bpost, en kreeg weer niets meer te horen. Ik heb opnieuw een mail gestuurd met de mededeling dat ik het beu ben dat ik niets hoor en dat dit een schandalige klantenservice is. Ook dan bleef het stil. Ik wil een oplossing. Ofwel wil ik dat mijn postzegels nu verzonden worden, ofwel wil ik mijn geld nu terug op mijn rekening zien.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 43,85
  • Verzenden van mijn bestelling en excuses van bpost