Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. G.

aan: Breex

22/11/2020

Beste, Ik ging akkoord met de firma breex voor een boekhoudprogramma. na enkele maanden het programma te hebben gebruiken stelde de firma voor om de lay out aan te passen, ik stemde hiermee in en alles verliep vlot. Tot op een dag controleerde ik de betalingen van mijn klanten maar deze kwamen niet binnen, bij het checken van het rekening nr bleek dat mijn rekening nr aangepast werd naar dat van iemand anders met gevolg dat alle betalingen bij het verkeerde nr terecht kwam. Er werd onmiddellijk contact opgenomen met breex maar daar kreeg ik het botte antwoord: uw computer is gehackt Ik verzond onmiddellijk een aangetekende brief om het contract te verbreken omdat er geen respons werd gegeven naar mijn klacht. Tot op vandaag veel geld kwijt en een dikke factuur om het contract te verbreken. Er werd mij een factuur opgemaakt 23 december maar pas verstuurd begin november!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 546,41
  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding