back

Niet naleven van promo’s

DELHAIZE Osseghemstraat 53, ST-JANS-MOLENBEEK

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. P.

aan: DELHAIZE

22/11/2020

Beste Via delhaize.be merkte in de promo op “0+1 gratis” (Ricadonna prosecco). Ik bestelde dus meteen een ruime voorraad, ook nam ik voor €30 andere wijnen anders kan je niet bestellen. Totaalprijs €36,47. Eens aangekomen aan het Delhaize.be-punt in Rumst, rekende de vrouw €219,.. aan. Toen ik zei dat dat niet klopte, vertelde ze mij dat de promo niet wettelijk was. Ik wees ze op het feit dat als iets verkocht wordt aan die prijs, dat ook effectief zo moet meegegeven moet worden. Dat sloeg ze in de wind en negeerde ze compleet. Uiteindelijk kreeg ik niets van alle boodschappen mee naar huis. Ik belde de klantendienst, daar lachte ze mij gewoon uit: “Die promo kan je toch niet serieus nemen” zei de man... ik wees hem op het feit da de promo van hun website kwam, maar de man vond het 1 grote grap! Kortom geen prosecco en uitgelachen door de klantendienst. Op het moment dat ik de klantendienst belde, was de promo nog altijd online (ondertussen al 2 dagen) Met vriendelijke groeten, Peleman Matthew

Gewenst oplossing

  • Ik wil de prosecco aan de beloofde promoprijs.