back

Geen terugbetaling na retourneren goederen naar verkoper

AliExpress 969 West Wen Yi Road, Yu Hang District, Hangzhou

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. B.

aan: AliExpress

21/11/2020

Beste, Ik heb een product gekocht van verkoper WoWEbony Official Store. Na ontvangst van het product kwam ik erachter dat ik misleid was. Het product zag er anders uit dan op de fotos. Vervol;gens heb ik op 27 oktober een dispute ingedient. Ali express heeft mij verteld om het product te retourneren naar het magazijn in Nederland (Platinastraat 71, 2718ST, Rotterdam). Op 28 oktober heb ik het pakket geretourneerd via Postnl met de volgende track en trace code: 3SKABA199667954. Echter, heb ik bij het invoeren van de track en trace code een spelfout gemaakt en de volgende track en trace code ingevoerd: 3SKABA19966797954. Om deze reden krijg ik mijn geld 265 euro niet etrug van Ali express. Ondanks het feit dat ik het verzendbewijs heb toegevoegd ana het dispuut en het bewijs dat het product op 2 november 2020 om 10.05 is afgeleverd bij het magazijn van Ali express in Zoutermeer. Ik heb al contact gehad met de klantenservice van Ali express en hen uitgelegd wat de situatie is maar continu worden mijn appeals afgewezen, ondanks het verzendbewijs en het feit dat je op de website van postnl kan zien dat het product is afgeleverd. Ali express wil mij niet helpen en ik ben mijn geld kwijt á € 264,46. Vandara dat ik ene klacht indien. Als een klant een product heeft opgestuurd en perongelijk een spelfout heeft gemaakt bij het invoeren van de track en trace code dan dient Ali express goed te onderzoeken of het product is afgeleverd, wat het geval is. Maar ze willen me niet helpen en zeggen steeds dat op basis van het ingevoerde track en trace code in het dispuut er besloten is om mij geen terugbetaling te geven omdta het product volgens de foutieve track en trace code niet is geleverd. Ik ben ten einde raad en wordt maar niet geholpen. Twee collega's van de klantenservice hebben bevestigd dat het product is afgeleverd maar diegene die de disputes afhandelen vertellen steeds een ander verhaal (dat ik gene geld terug krijg). Nu ben ik helemaal gestressed want ik heb het product geretourneerd en ben mijn geld á € 264,46 kwijt. De oplossing is dat ik mijn geld terug krijg, want ik heb eerlijk gehandelt en het product dus geretourneerd naar het Magazijn van ali express in nederland.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 264,46

Berichten (1)

AliExpress

aan: L. B.

21/11/2020

Dear customers: This email address is not available. Please sign in to the Complaint Center (: channel.alibaba.com/complaint)to view the latest updates of your order. Thanks.