back

Problemen domiciliering

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. V.

aan: BASIC FIT

21/11/2020

Bericht al zoveel malen verstuurd naar alle mogelijke emailadressen van basic fit dat ik in handen krijg. Telefonisch niet bereikbaar. Vragen om terug te bellen lukt ook niet. Ik ben echt radeloos.. hieronder email gericht aan basic fit: ?Beste, Ik sta best versteld na het mailtje gekregen te hebben dat ik per direct mijn lidgeld moet overschrijven of er zouden gevolgen aan gegeven worden. Ik ben in de zomer overgestapt van bank en heb dit meerdere malen in de app willen wijzigen ZONDER RESULTAAT. Helaas is dit precies niet mogelijk en kreeg ik telkens een foutmelding. Na dit te hebben vastgesteld heb ik meerdere malen geprobeerd om jullie dit uit te leggen via email OOK ZONDER ENIG ANTWOORD. Blijkbaar worden emails bij jullie dan gewoon rechtstreeks de prullemand in gegooid? Aangezien ik jullie een paar keer op de hoogte heb gebracht zonder dat jullie nog maar moeite hebben gedaan om terug te reageren, vind ik bijzonder jammer want dit is dan niet meer mijn fout. Ook aangezien er heel strenge regels gelden tijdens corona, vond ik het onverantwoord om naar een basic fit te moeten komen om dit aan te passen ter plaatse. En daarbij denk ik dat het nog steeds mogelijk zou moeten zijn om dit in de app/online te kunnen rechtzetten in deze tijden. Ik kan filmpjes doorsturen van waar ik de aanpassing wil doen in de app maar tevergeefs. Alleszins.. ik hoop dat jullie dit rechtzetten want heel erg tevreden ben ik niet van jullie service, duidelijk.. Bedankt alvast om mijn vorige mailtjes, daterend van de grote vakantie op te vissen en te beantwoorden. Daarbij zijn ALLE CLUBS NOG STEEDS GESLOTEN IN BELGIE, hoezo vragen jullie mij dan in een bericht om langs te komen????? Daarbij word ik steeds gevraagd contact met jullie op te nemen (via brief of telnummer 8850 waar jullie niet op te bereiken zijn) maar telefonisch of per mail zijn jullie de meest onbereikbare mensen ooit meegemaakt Ik hoop dat hier tenminste een team achter zit dat mij kan helpen want ik ben dit echt meer dan beu Het probleem stelt zich niet bij ik die niet ‘zou willen betalen’. IK KAN LETTERLIJK NIET BETALEN VIA JULLIE APP. En daarbij is de oorzaak van dit probleem eeg duidelijk voor mij.. jullie onbereikbaarheid. Amber Van Landeghem

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Herstelling

Berichten (1)

BASIC FIT

aan: A. V.

21/11/2020

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07176657 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België