back

Problemen met terugbetaling

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

I. A.

aan: ZALANDO

21/11/2020

Goedendag, ik heb ongeveer drie weken geleden een broek terug gestuurd van Zalando. Een week geleden heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ze mijn pakketje al hebben ontvangen en wanneer ik een terugbetaling mag verwachten. Ik heb het verzendbewijs van het pakketje en rechtsverklaring gestuurd zoals gevraagd maar ze beweren dat het verzendbewijs niet correct is/niet hoort bij de zending. Terwijl ik 100% zeker ben dat het bij de zending hoort en dat het de juiste verzendbewijs is omdat ik op de dag van de zending alles gefilmd heb, van het inpakken van de broek tot op de post brengen van de broek (alles is duidelijk te zien in de video en is te groot om bij te voegen aan de bijlage). De dag waarop de video is opgenomen correspondeert met de datum van het verzendbewijs. De reden waarom ik deze video heb opgenomen is omdat ik al eerder een retour heb moeten betalen omdat ze die niet hebben terug gevonden… Daarom heb ik deze keer het verzendbewijs goed bijgehouden en een video opgenomen, zodanig dat ik genoeg bewijs heb voor als ze het pakketje weeral niet terug vonden. En het is weer gebeurt, de klantenservice beweert dat mijn verzendbewijs niet correct is en kunnen verder niets doen om mij te helpen… Maar ik ben het dus zeker dat het de juiste verzendbewijs is en ik kan het bewijzen met de filmpjes die opgenomen werden op de dag van de verzending, waarop je duidelijk kan zien dat het om de broek gaat en waarop je duidelijk kan zien welke dag het is (overeenstemmend met de datum op het verzendbewijs). Ik kan het niet regelen met de klantenservice dus doe ik het op deze manier. Hopelijk kunnen jullie iets doen om mij te helpen. Alvast bedankt.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 64,98