- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Pakje in post kantoor maar is niet open?
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
F. W.
aan: bpost
Ik bestelde een pakje wat door jullie zou geleverd worden in een pakjes automaat. Doordat deze vol zat is het pakje op het postkantoor beland. Kan gebeuren en heb daar begrip voor ondanks dat dit al de tweede keerzijde . Een andere (derde keer dus) zat er geen pakje in de automaat, heb toen telefonisch contact gehad met j´ullie maar NOOIT iets gehoord van oplossing of dergelijke en iets daarna geld van terug gekregen omdat pakje terug bjj afzender was. De verzendkosten werden niet terug betaald Maar dat ter zijde. Maar kan allemaal gebeuren dus ga ik afgelopen dinsdag naar het postkantoor om pakje af te halen en ben hiervoor vroeger gestopt op het werk zodat ik om vijf uur bij de post was, op de site stond post open tot zes uur. Het post kantoor was echter gesloten, geen bericht van uitleg op de deur of dergelijke. Uitzonderlijke tijden alle begrip maar dees kan niet meer, kan nu volgende week nog eens proberen vroeger te stoppen om nog eens voor gesloten deur te staan. Benieuwd of er deze keer wel gevolg word gegeven aan deze klacht
bpost
aan: F. W.
1-31890834763 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-ENFA2ZH]