back

problemen terugbetaling veedz

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. E.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

16/11/2020

beste, ik bestelde niets bij de firma veedz en plots begint proximus deze diensten aan te rekenen, graag een terugbetaling, 11 augustus gestart en nog steeds lopende

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 120,00

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: F. E.

17/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (40063) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 17 nov. 2020 01:55 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 16 nov. 2020 17:26 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM64EL-ZX7K] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM64EL-ZX7K]