- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Problemen met betalen
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
L. D.
aan: ZALANDO
Beste, Ik plaatste begin oktober '20 een bestelling bij Zalando. Later die avond bestelde ik nog iets erbij. Ik kreeg een e-mail dat de beide bestellingen op 1 bestelling werd verzonden. Prima, zo gezegd zo gedaan. Ik kreeg alles in 1 doos en er zat ook 1 factuur bij met 1 betalingskenmerk 11003051502903. Een totaal bedrag van €84,54. Ik heb deze factuur in mijn vakje gezet bij 'te betalen'. Nadat alles was gepast kreeg ik eind oktober een betalingsherinnering, ik betaalde de volledige factuur. Daarop stond de samengevoegde bestelling SAMEN onder 1 betalingskenmerk. Nergens een vermelding van een tweede betalingskenmerk en ook nergens de verwijzing dat ik die 16,99eu apart moest betalen. Enkele dagen later kreeg ik 16,99eu teruggestort en een mailtje dat ik nog 16,99eu openstaand had en ook 5eu kosten als herinnering. Belachelijk, want ik had alles betaald. Gebeld met klantendienst. Blijkbaar moest ik dus die 16,99eu apart betalen onder een ander betalingskenmerk (dat trouwens nergens te vinden stond op de bijgevoegde factuur. Ik moest die zelf gaan zoeken op mijn app waar er gewoon wat nummertjes bijstonden, zelfs geen vermelding dat dit het betalingskenmerk was). Doordat het ondertussen november was moest ik dus die 5eu boete ook betalen. Nu heb ik alles betaald, maar dit is de laatste keer dat ik via zalando iets bestel. Ik was een hele trouwe klant! Tenzij men mij die 5eu 'administratieve kosten' terugschenkt in een waardebon. Ik hoop dat u begrijpt dat dit een hele ongelukkige situatie is waarbij enkel technische fouten werden gemaakt en waar het heel onduidelijk staat. Het stond NIET duidelijk op factuur vermeld. Ik betaal niet via apps of mails, ik krijg nog liever de factuur op papier en ik vond deze absoluut niet duidelijk. Ik had alles betaald zoals het moest. En dan krijg je dit, ik ben zeer ontevreden !
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 5,00
Berichten (1)
L. D.
aan: ZALANDO
Graag een reactie op mijn klacht aub. Alvast bedankt. Mvg Lisa de backer