back

Geen pakketje, geen geld terug

Deral
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. D.

aan: Deral

27/10/2020

Ik heb bij deral schoenen besteld. Dit is reeds 6 weken geleden. Er is geen pakketje verzonden en geen communicatie. Op vragen voor geld terug krijg ik geen reactie.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 29,95

Berichten (2)

Deral

aan: S. D.

27/10/2020

Hi , Dank je wel dat je contact hebt opgenomen met team Deral! We hebben je bericht in goede orde ontvangen. Vanwege extreme drukte kan het helaas langer duren voordat je antwoord van ons ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je geduld. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons. On Tue, Oct 27 2020, at 06:14 AM, Klacht - Geen pakketje, geen geld terug - (CPTBE01081826-82)

Deral

aan: S. D.

28/10/2020

Hi Sara, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit intern nagekeken en ik zie dat een van mijn collega's vandaag (28 oktober) contact met je heeft opgenomen en dat je bestelling recentelijk in Belgie is aangekomen. Mijn oprechte excuses voor de enorme vertraging die je bestelling heeft opgelopen, dit is uiteraard niet de service die we willen leveren. We gaan er vanuit dat je bestelling nu snel geleverd gaat worden, en we horen uiteraard graag van je, mocht je verdere vragen hebben. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Linda van team Deral On Tue, Oct 27 2020, at 06:14 AM, Deral Klantenservice Hi , Dank je wel dat je contact hebt opgenomen met team Deral! We hebben je bericht in goede orde ontvangen. Vanwege extreme drukte kan het helaas langer duren voordat je antwoord van ons ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je geduld. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons. On Tue, Oct 27 2020, at 06:14 AM, Klacht - Geen pakketje, geen geld terug - (CPTBE01081826-82)