back

Weigering terugbetaling vliegtuigticket

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

I. R.

aan: GOTOGATE

27/10/2020

Hello, Flights booked to Croatia from 1.11 to 8.11. Return flight has been cancelled by airline. I called airline 4 times and each time they say I am eligible for full refund and that agency Gotogate has to contact customer service of airline to follow the right refund policy. Gotogate continuesly say airline tells them I am not eligible for refund or that they cannot open my file because it is blocked by the airline. Airline confirms to me this is not correct and I do are eligible for a refund. 4th time I called Gotogate, 26.10, they tell me they can now only give me a voucher. Airline keeps telling me I am eligible for a refund. Gotogate refuses to issue refund while airline cancelled my flight and this goes against refund policy of croatia airline. Little side note: phone waiting times of 30 minutes at Gotogate: are they even serious? And sometimes the conversation is interrupted in the middle of a conversation: really?! Solution: I want my ca 413,32 eur refunded asap.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 413,32

Berichten (13)

GOTOGATE

aan: I. R.

27/10/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

I. R.

aan: GOTOGATE

27/10/2020

Mijn dossier is zeer goed gekend bij uw medewerkers onder het boekingnummer. En ik heb zelfs emails gekregen van uw medewerkers met boekingnummer als referentie. Graag een inhoudelijk reactie. Mijn klacht blijft bij Test Aankoop geregistreerd voor publieke inzage zolang u geen afdoende oplossing aanbiedt.

I. R.

aan: GOTOGATE

27/10/2020

Ik zie dat dit een standaardantwoord is die u naar alle gedupeerden stuurt. U wordt vriendelijk verzocht de rechtstreekse link naar het contactformulier toe te sturen, want dit is op miraculeuze wijze onvindbaar onder contact of klachten.

GOTOGATE

aan: I. R.

06/11/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

I. R.

aan: GOTOGATE

07/11/2020

Op 27.10 heb ik via uw websiteformulier mijn klacht geregistreerd. Daarvan bevestigingsemail ontvangen. U bent dus wel degelijk op de hoogte. Indien u blijvend blijft beweren dat dat niet zo is gelieve dan zo vriendelijk te zijn de volledige link te vermelden naar de webpagina op uw website waar registratie voor een 2de maal mogelijk is.

GOTOGATE

aan: I. R.

07/11/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website Hier Onder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen; wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

I. R.

aan: GOTOGATE

07/11/2020

Reeds gedaan op 27.10. Gelieve het nodige te doen voor volledige terugbetaling. Croatia Airlines terugbetalingsbeleid kent mij 100% terugbetaling toe. Ik reken op uw doortastend optreden om dit snel af te handelen.

I. R.

aan: GOTOGATE

24/11/2020

Een vriendelijk verzoek doortastend op te treden en 100% terugbetaling (minus uw administratieve onkost van 30 EUR) te doen binnen redelijk termijn. Gezien ik nu zoveel tijd en energie spendeer aan dit dossier, ben ik genoodzaakt een kost van 30 EUR door te rekenen aan uw diensten. U heeft reeds enkele maanden mijn klacht ontvangen via uw eigen klachtenformulier (naast mijn telefonische én e-mailcorrespondentie met uw klantendienst) over dit onderwerp. Gelieve het nodige te doen.

GOTOGATE

aan: I. R.

24/11/2020

Dear Sir/Madam, Thank you for your email. In accordance to the GDPR we need your consent in order to be able to handle your personal data and answer to your request. You consent to the handling by following this link click here. If you do not consent we will not be able to handle your request. Note that this is an automatic response. In order for us to handle your request we need your consent within 21 days. If you do not consent to the handling your question will not be delivered to us and will be deleted automatically. Kind regards, Etraveli

I. R.

aan: GOTOGATE

24/11/2020

Dear Etraveli, This is strangest answer I received ever regarding a complaint and a failure to follow the legal stipulations regarding customer refund. I did what you asked me before: file a complaint via your contact form on your website (was hidden like a needle in a haystack) aside my previous phone and email correspondence with your helpdesk. The link in your email is not functioning. I suggest to unnecessarily delaying any further the refund I am eligible for according to Croatia Airline refund policy. Thank you and looking forward to your swift and meaningful reply.

GOTOGATE

aan: I. R.

24/11/2020

Dear Sir/Madam, Thank you for your email. In accordance to the GDPR we need your consent in order to be able to handle your personal data and answer to your request. You consent to the handling by following this link click here. If you do not consent we will not be able to handle your request. Note that this is an automatic response. In order for us to handle your request we need your consent within 21 days. If you do not consent to the handling your question will not be delivered to us and will be deleted automatically. Kind regards, Etraveli

I. R.

aan: GOTOGATE

24/11/2020

No link or readable url in email

GOTOGATE

aan: I. R.

24/11/2020

Dear Sir/Madam, Thank you for your email. In accordance to the GDPR we need your consent in order to be able to handle your personal data and answer to your request. You consent to the handling by following this link click here. If you do not consent we will not be able to handle your request. Note that this is an automatic response. In order for us to handle your request we need your consent within 21 days. If you do not consent to the handling your question will not be delivered to us and will be deleted automatically. Kind regards, Etraveli